Maafkan aku

by Friday, September 02, 2016 0 comments
Bilamana saat aku betul-betul menyesal dengan segala tindakkan yang pernah dilalukan pasti terdetik juga dihati satu perasaan bersalah. Niat dihati mahu meminta maaf atas apa yang dilalukan. Begitu lah aku yang masih diselubungi rasa bersalah atas satu tindakkan yang aku rasakan tak betul tapi aku dah lalukan. Aku lalukan sesuatu pasti bersebab aku harap engkorang paham. Tapi macam mana pun aku sejujurnya meminta maaf kat seseorang yang aku dah lulakan hatinya. Aku tak tahu nak explain dari mana dan macam mana. Walaupun dah lama berlalu tapi hati takkan tenang selagi aku tak dimaafkan. Alhamdulillah harini aku tahu dia dah maafkan aku. Sekurang-kurangnya aku dapat sedikit ketenangan dalam diri. Rasa bersalah pun berkurang. Aku tak mengharap untuk memulakannya semula sebab memang tak layak. Cuma aku nak kau terus ada dengan aku, support aku time aku susah macam dulu, pinjamkan aku telinga dan bahu bila aku perlukannya dan sentiasa memberi nasihat positif.
 
Terima kasih kau dah maafkan aku.
Terima kasih kau beri aku peluang untuk explain.
Terima kasih kau dah tak marahkan aku.
Terima kasih atas segalanya yang kau pernah lalukan dulu.
 
Sekali lagi aku minta maaf atas semuanya.

Unknown

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment