Taksuka

by Monday, December 07, 2015 0 comments
Assalamualaikum.. Hi, lama tak melepak kat sini. idea takde lah.. Ni haa baru ada idea sebab sakit hati and tersentap sikit.

Beb ! Aku rasa kan... aku paling menyampah dengan orang yang suka tegur appearance aku. Suka hati aku lah nak pakai macam mana pun. Asalkan aku tahu batas-batas aku.Aku dari kecik hidup dengan environment macam tu. Biar jelahh. Habis tuu perlu ke aku jadi "fake" tunjuk ayu, alim, lembut sebab nak jaga hati kau, nak jaga pandangan kau. Ahhh.. ! Aku tak suka !!! Aku bukan bini kau lagi buat apa aku kena ikut cakap kau. Memang laa dosa tu mak bapak aku yg tanggung tapi mak bapak aku pun tak kisah kirorang taknak bertudung ke, pakai baju takde lengan ke, nak pakai skirt ke.. Semua tu aku dah pernah buat. Aku dah bosan. So bila aku dah bertudung nii aku harap korang paham laa aku boleh berubah slow-slow bukan tetiba je nak berubah jadi muslimah sejati. Atleast sekarang aku dah tak pakai skirt, baju pelik, baju ketat dah cukup baik lah buat seorang perempuan yang baru 3 tahun bertudung ni. Kalau kau nak tahu kadang-kadang terdekit jugak dihati ni nak freehair balik. Tapi aku banyak istighfar je. Iman aku tak kuat beb tapi aku cuma berharap kawan-kawan aku je bagi semangat.. bukan mengutuk apa yang aku pakai sekarang. Aku harap sangat korang sabar tengok perubahan aku. Aku bukan manusia yang sempurna nak berubah sekelip mata jadi baik. betol tak?? Harap maklum lah erk?? Sekurang-kurangnya aku tak buat maksiat, zina dan aku tahu jaga batas pergaulan dengan lelaki. 

P/S: Jangan judge aku ! TAKSUKA !

Unknown

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment